piątek, 6 kwietnia 2012

Filmiki z gali + 1 sezon do kupienie + nowe buty Any + zdjęcia + w 3 chcę...

Hej. Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu. Właśnie wróciłam od gości - pierwsze odwiedziny od kilku miesięcy (mieszkanie w Anglii). Jestem tak wykończona, że nie mam siły, ale zrobię notkę i pójdę spać. Na początek filmik (wywiad) z bohaterami HoA:

Znowu można kupić 1 sezon HoA + pudełko: Kliknij


Teraz przechodzimy do nowych butów Any. Na gali Nickelodeon Ana Mulvoy-Ten miała 2 kreacje. Jedną już pokazywałam, a drugą pokażę teraz:


Podobają się Wam jej buty? Znalazłam stronę z tymi butami. Kosztują one 200 funtów czyli ok. 1000zł. 

Na tej stronie jest wszystko o gali Nickelodeon 2012. Jeśli chcecie obejrzeć filmiki związane z Aną i Bradem kliknijcie tutaj: Kliknij


Po prostu przesuńcie paskiem i kliknijcie na filmik ; D


Teraz przejdziemy do zdjęć:
Nathalia z kurczakiem:

I ekipa z HoA na gali:



Mama Niny - podobna?

Ana i Brad na wywiadzie:

I zdjęcia prywatne:



I na koniec w 3 sezonie chcę...
 Chcę tutaj sezon 3.

 W 3 sezonie chcę Neddie.

 W 3 sezonie chcę nowy zły charakter.

 W 3 sezonie chcę Namber.

W 3 sezonie chcę, żeby Jabian byli przyjaciółmi.

Już za chwile dodam nową ankietę, więc możecie głosować. Notki będę dodawane co 2-3 dni, ponieważ gdy wyjechałam na święta do Polski nie mam na nic czasu.

11 komentarzy:

  1. Bardzo chcę żeby Nina nie odeszła!!!!!!!!!!!!!!!
    Bez niej to nie będzie to samo.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bende patrzec na 3 sezon jesli nie bendzie w nim Niny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jesli nie bendzie Niny bo np.ja usmierca to Fabian bendzie z Joy , lepiej bybylo gdyby to Joy usmiercili a nie Nine. Bez Niny to nie bendzie przeciez i wybranej ani wisior nie bendzie dzialal, bo chyba z Joy nagle nie zrobia wybranej. Chyba ze dadza jakas podobna aktorke do Niny, choc w to watpie. Pozdrawiam wszystkich fanów Tajemnic domu Anubisa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chamstwo po prostu!Jak nie będzie Niny to ja chyba przestanę oglądać ten serial!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka. :D

    Ech !

    ja też bym nie chiała , żeby Nathalia odeszła z HOA , to już by nie był ten sam serial co kiedyś.I ja na 100 % bym już przestała oglądac.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nikt nie umiera oprucz ducha w sezonie 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duch już nie żyje, gdyby żył nie był by duchem

      Usuń
  6. jeśli w 3 sezonie tajemnicach domu anubisa eddi będzie z tom nową zamiast z patrcią to bedzie beznadzieja bede musiała się zastanowić czy bym to oglodała

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam patrycie to moj ulubiona aktorka z tda a aktor to eddi i też jestem zawiedziona że będzie z kimś innym eddi że bedzie podrywał nine

    OdpowiedzUsuń