niedziela, 13 stycznia 2013

3 sezon już w USA!

Witajcie!,

Ostatnio sprawdziłam kiedy się zaczyna House of Anubis, ponieważ koleżanka ze szkoły zapytała się mnie kiedy się zaczyna. Więc sprawdziłam i okazało się, że pierwszy odcinek był 3 stycznia. Więc po sprawdzeniu poszłam do swojego pokoju i zaczęłam oglądać. Każdy odcinek ma po ok. 22 min. ale zawsze emitowane są 2 odcinki w USA, więc jest po ok. 45 min. W całej 3 serii jest 41 odcinków oraz są emitowane co tydzień.

To są nazwy pierwszych 10 odcinków:
1. House of Arrivals,
2. House of Presents,
3. House of Truth,
4. House of Hieroglyphcs,
5. House of Revelations,
6. House of Questions,
7. House of Pi,
8. House of Mistrust,
9. House of Trickery,
10. House of Unity,

Jeśli chcecie obejrzeć pierwsze 4 odcinki po angielsku tutaj macie linki:

Kliknij, aby obejrzeć 1 i 2 odcinek.

Kliknij, aby obejrzeć 3 i 4 odcinek.

Pierwsza kłótnia z Patricia i KT, przypomina to wam coś?:






Ciekawostki o 3 sezonie:
1. Trudy wraca do Domu Anubisa w pierwszym odcinku 3 sezonu,
2. Sezon 3 zaczyna się w nowym roku szkolnym,
3. Na Amerykańskim Nickelodeon będą pokazywane krótkie filmiki z opisem głównym bohaterów.
4. Będzie następna zagadka do rozwikłania,
5. Możliwe jest, że Secret Society powróci,
6. W 3 sezonie prawdopodobnie będzie mowa o złotych złach,
7. Możliwe, że Victor będzie szukał eliksiru młodości,
8. Jerome może odgrywać większą role w Sibunie niż w 2 sezonie,
9. W 3 sezonie główną osobą będzie Eddie (tak samo jak w 1 i 2 sezonie była Nina),
10. Śmierć rodziców Sary może się rozwiązać,
11. Mara dołączy do Sibuny,
12. Fabian będzie się starał dowiedzieć czemu Nina odeszła z domu Anubisa,
13. Na początku serialu w domu Anubisa pojawi się KT Rush i będzie mieszkała z Amber,
14. W domu Anubisa pojawi się Willow Jenks i będzie fanką Amber,
15. Mick nie wróci do domu Anubisa,
16. Rufus Zeno nie wróci,
17. KT Rush nie będzie miała pojęcie czemu jest w Domu Anubisa, ponieważ jej dziadek powiedział jej, że musi tam pójść i rozwiązać zagadkę.
18. Eddie będzie miał wizje związane z nową dziewczyną KT Rush,
19.Nowa nauczycielka będzie związana z tajemnicami Anubisa. Będzie pomagać Victorowi.
20. Nina napisała w liście do Fabiana, że nie może zostać w domu Anubisa, bo stanie się coś strasznego.


Dodaję nową ankietę, więc odpowiadajcie :D

Sibunaa :)

7 komentarzy:

  1. wróciałasz ? mam nadzieje że na dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, mam tylko trochę informacji, więc chciałam je tutaj napisać :)

      Usuń
  2. Szkoda ! ze jednak nie. Kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko takie jedno pytanie: Czy te informacje na tym blogu są sprawdzone? No ba je nie wiem w co mam wierzyć bo na jednym blogu się tskich głupot naczytałam. np. że Mara umrze ja w to nie wierze. A ty sądzisz że to może być prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę obejrzeć 3 i 4 odcinka :( Proszę o pomoc!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z nich jest prawdą, ale niektóre są informacjami których jeszcze nikt nie widział (bo jeszcze tego nie było w telewizji), ale są one prawdopodobne. Odcinek 3 i 4 jest tutaj: http://allmyvideos.net/cax5ylk9dedd

    Sibunaa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A w którym odcinku Patricia obleje K.T sokiem?????????????????????

    OdpowiedzUsuń