czwartek, 18 kwietnia 2013

Co uważacie o sezonie 3? :D

Hej,

Wiem, że zawiesiłam bloga, ale bardzo chcę się zapytać Was, jak tam House of Anubis sezon 3? Wiem, że dużo osób zaczęło oglądać po angielsku i z napisami, więc co sądzicie o 3 sezonie. Ja właśnie skończyłam przed chwilą oglądać cały sezon 3 ponieważ miałam wielkie zaległości i uważam, że naprawdę był on dobry, jednak bez Niny to nie to samo :) Ale fajnie było się dowiedzieć parę ciekawostek o Robercie. Więc napiszcie w komentarzu jak Wam się podobał 3 sezon. :D

Dodałam jeszcze 2 nowe ankiety więc możecie odpowiadać :)



Sibunaa :)

12 komentarzy:

  1. 3 sezon byl swietny ale chcialabym zeby Nina wrocila bo to ona tak jakby wszystko zaczela :)

    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zostało jeszcze parę odcinków to skończenia :( szkoda, że to już koniec sezonu ;/ Ale czekam z niecierpliwością na następny sezon jeśli będzie. Fajnie, że zapisałaś notkę nawet taką krótką :) Fanka twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Był świetny :) Fajnie że napisałaś :)::)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak był super ale bez niny ... pozatym w pierwszym sezonie w perzed ostatniej scenie ostatniego odcinka był pokazany duch Roberta a przecież okazało się że człowiekiem w kapsule był on

    OdpowiedzUsuń
  5. słuchajcie co sie stało z Niną w ostatnim odcinku 2 sezonuu? bo nie mam możliwości obejrzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. uratowal ja eddie przed senkhara i nina dowiedziala sie ze nie moze blisko eddiego bo beda sie dzialy zle rzeczy a w pierwszym odc 3 sezonu juz jej nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham cię NNNIIIIIIINNNNAAAAA II FAABBBIIIIAAAAANNNNNN
    TWOJA FANKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak, film się nazywa 'House of Anubis and Touchstone of Ra' czy jakoś podobnie, ale jeśli wpiszesz to na Youtube to znajdziesz film (ja tak oglądałam), miłego oglądania! :)

      Sibunaa

      Usuń
  9. Sezon super... Meczy mie jedno. Juz nie bedzie TDA... Victor odszedl reszta skonczyla szkole... Az zlota lezka sie w oku zakrecila... Brak mi bedzie tych wszystkich odcinkow, smiechow i wogle... Mogli by zrobic 4 sezon gdzie wszyscy wracaja do Anubisa... Powiem ostatnie slowo...
    SIBUNA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli bedzie 4 sezon to nie chce zeby byl z Dexterem i cala reszta.
    Ja chce Nine i Amber. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno ma być 4 sezon bo czytalam że mają zrobić 1 srycznia 2014r i w tym sezonie nina ma wrocić do domu anubisa

    OdpowiedzUsuń