środa, 20 lipca 2011

Opis Mary

Mara Jaffray:
Mara jest całkiem przewidywalna. Ona jest jedną z dziewczyn, której można zaufać. Mara jest studentką wierną i bardzo miłą, ale to nieśmiałe piękno ma poważne odwołania słabszego, a Mick zdecydowanie to zauważa. Tak Amber i Mick. Czy czuję trójkąt miłosny? Może ta dziewczyna jest warta obejrzenia...


Grana przez: Anastasia Dhanraj
Urodzona: 18 maja 1995
Wiek: 16 lat
Krewni: Francis Jaffrey (tata)
Stan cywilny: Mick Campbell


 Jest rezydentem w Domu Anubisa. Mara jest bardzo inteligentna i umawia, a raczej umawiała się z Mickiem. Kiedyś była najlepszą przyjaciółką Amber, ale już się nie odzywają do siebie, ponieważ Mara lubi Micka. Uważa, że Amber nie pasuje do niego. Jerome wydaje się podkochiwać w Mara, ale ona go ignoruje i spotyka się z Mickiem w dalszych odcinkach. Jest także przyjaciółką Niny i myśli, że źle że Patricia unika ją.


Dziękuje blogowi : tajemnice-domu-anubisa-blog.blog.onet.pl za to, że skomentowała i poprawiła mnie w opisie. :**
                                                               Komentujcie :D

2 komentarze:

  1. Hej . Według mnie w tym co opisujesz nie ma składu . tak jak np. to zdanie : Mara jest bardzo inteligentna i umawia się z Mickiem. .. No więc jeśli nie byłaby inteligentna nie umawiałyby się z nim ? tak samo to , że Ona zamieniła się z Amber pokojem , a było odwrotnie .
    siatkarkka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że było odwrotnie, ale nie wiedziałam jak to ułożyć, bo tłumaczyłam z języka angielskiego...
    I na dodatek jeszcze klawiatura mi się zepsuła. Ale postaram się coś zmienić, bo masz trochę racji. :D
    sibunaa

    OdpowiedzUsuń