niedziela, 24 lipca 2011

Opis Trudy

Trudy Rehmann:
Trudy jest gospodynią w Domu Anubisa. Robi dzieciom: śnidania, obiady i kolacje. Jest bardzo miła dla uczniów i dla Victora. Nie wydaję się być w tajnej grupie Victora, bo przecież Victor nie wyrzucił jej z Domu, gdyby o wszystkim wiedziała. 




Grana przez: Mina Anwar
Urodzona: 18 kwietnia 1977
Wiek: 35 lat
Zawód: Gospodyni
Stan cywilny: Najprawdopodobnie Ade Rutter (wujek Fabiana)

Gdy Amber powiedziała Trudy, że w piwnicy jest martwy kot, od razu poszła z dziećmi i Victorem do piwnicy. Niestety Victor musiał zwiolnić Trudy, dlatego że mu nie wierzyła, ale gdy przyszedł tata Micka do szkoły i dowiedział się o Trudy i o kamerach, od razu  poszedł do dyrektora i powiedział, że zabierze Micka ze szkoły jak nie wróci gospodyni i kamery nie zostaną odłączone...
                                                Komentujcie :p

3 komentarze:

  1. fajnie opisujesz : P
    zapraszam do mnie .
    Siatkarkka

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie hihi ;)
    jak dla mnie na początku z victorem kręciła :d
    ale zobaczymy :))
    Mogłabyś pisać mi kiedy dodajesz nowe posty na mój blog co??
    A jak na razie to informuje ze ja mam nowy :))
    Viennetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko. Tylko różnie dodaje posty jak jestem w domu ale postaram się pisać o tej samej godzinie.
    sibunaa

    OdpowiedzUsuń