wtorek, 1 maja 2012

Zdjęcia z sesji - Nathalia i Klariza + Eddie tańczy + wywiad z bohaterami HoA + Nathalia na grillu + zdjęcia z Twittera i nie tylko.

Na początek zdjęcia ze starej sesji Nathalii - kiedyś je pokazałam, ale nie wszystkie:




I druga jej sesja:


I sesja z Klarizą:



Która sesja Wam się najbardziej podoba? Napiszcie w komentarzu :d


Teraz przejdziemy co piosenki (teledysku) z nowego filmu Nickelodeon, gdzie grał Burkley (Eddie). W tym teledysku można zobaczyć jak tańczy:


Znalazłam krótki wywiad z bohaterami HoA:

Nathalia na grillu - imprezie:







Trzy przerobione zdjęcia z sesji Klarizy:
                       

Teraz zdjęcia z Twittera:






I zdjęcia 'różne':

Pani Andrews była najsilniejsza z nauczycieli. Ona zawsze dbała o uczniów i była jedyną która stawiała się za Victorem. Brakuje mi jej. A Wam?


 Fabian w zegarku Victora. Ktoś fajnie wymyślił.


To wszystko. Wstawiam nową ankietę więc możecie głosować.

17 komentarzy:

  1. super notka mam nadzieje ze w 3 sezonie jednak bendzie nathalia

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie nathalia ładniej wyszła. :D
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle bardzo fajna notka. :D

    Pozdrawiam , Bella.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy będzie 2 sezon??

    w Polsce oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy 8 maja 2012 15:24
    Ma być 28 maja a na nick HD w lipcu , tylko nie wiem którego. ;0
    a i dzisiaj widziałam 1 zwiastun TDA. ;)

    Pozdrawiam , Bella.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie kolejna notka. ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, ale teraz nie mam czasu pisać notek, bo muszę się całe dni uczyć do kończących klasę sprawdzianów. Gdy tylko się skończą, od razu napiszę notkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. przypomni mi ktoś może kiedy zzaczyna się 2 sezon bo nie pamiętam

    FabianTDA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj się zaczął... ;) 17.05, czy tam 17.15 i 20.05...

      Usuń
  10. Straszne długo nie ma noteeeek. :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie.Czy masz pozwolenie na używanie zdjęć tych osób?I czy pozwoliłabyś mi wstawiać zdjęcia z twojego bloga?Oczywiście napisałabym skąd są.

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham TDA <3 ; **

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie pytanie... Czy będzie 4 sezon TDA ? Bo Wybrana i Ozyrion nie mogą być razem, a Ozyriona już nie ma.. to jak?? ;p

    OdpowiedzUsuń