piątek, 1 czerwca 2012

Zawieszam bloga

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale postanowiła zawiesić bloga. Nie wiem czy jeszcze kiedyś do niego wrócę, ponieważ nie mam czasu - wracam o godzinie 17 (waszego czasu) codziennie ze szkoły. Nie mam czasu na szukanie informacji o Tajemnicach domu Anubisa, ponieważ ciągle gdzieś wyjeżdżam i jeszcze muszę się uczyć do egzaminów. Dlatego postanowiłam, że zawieszę bloga. Wiem, że pewnie większość z Was myśli, że to jest zła decyzja, ale nie mam innego wyjście. Nigdy nie zapomnę tego bloga i czytelników - komentujących i tych wszystkich chwil spędzonych na pisaniu notek. Przepraszam.


 

20 komentarzy:

  1. czy to jest żart? dlaczego zawieszasz bloga? może w wakacje będziesz miała czas? proszę nie zawieszaj bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Hura!!!!! Tyle na to czekałam :) Wreszcie ten blog odejdzie w zapomnienie :D Jeeeaa!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem dlaczego ona się cieszy

    OdpowiedzUsuń
  4. :( .. Wiedz, że to najlepszy blog na temat Tajemnic domu Anubisa jaki znalazłam... :( Szkoda, nawet 1 na miesiąc notatka w jakiś weekend ? nie ? no dobra. Narazie. ;-*

    ` Dadżax3

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialem lepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że odchodzisz...
    ale i tak będę tu zaglądać.
    Byłoby super gdybyś kontynuowała pisanie-robisz to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że odchodzisz, ale jak chcesz to mogę cię zastąpić przez jakiś czas, do twojego przyjścia. jak się zastanowisz to napisz: justam4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh! nawet nie wiesz jaki ból mi sprawiłaś , ze odchodzisz. :((
    ale to twój wybór , mam chociaż taką nadzieję , że kiedyś wrócisz na tego bloga , trzymam kciuki , hehe! :))

    Pozdrawiam , Bella.

    OdpowiedzUsuń
  9. żaal mi Mika ! śmierdzi mu z dupy jak kuniowi spod loguna ... wąchałeem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to jestes gejem dobrze ze sie przyznales terza bendzie ci napewno latwiej zycze powodzenia pozdrawiam ciebie i twojego chlopaka :)

      Usuń
  10. Szkoda że zawieszasz ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog. Szkoda, że nie będziesz go już prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że zawieszasz ale czemu?Ja wracam o godz. 21.00 bo mam dużo treningów i lekcji dodatkowych a prowadzę 3 blogi.Jak ci się nie chce to poprostu to powiedz a nie bla bla

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej ludzie. Oglądam tajemnice, Fabina już nie jest razem... Ale nadal coś d Siebie czują. Będą znów razem? Jak tak to w jakich okolicznościach.
    ` Dadżax3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie będą :) od nich aż leje sie uczucieXD mam takie wrażenie;p

    szkoda że ten blog zawieszony ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACAAAAAAAAAAAJ I PISZ BLOGA ♥

    OdpowiedzUsuń