niedziela, 25 marca 2012

Cover Tasie na wyspie + zdjęcia + w 3 sezonie chcę...

Hej. Dzisiaj udało mi się napisać. Mam dla Was nowy cover Tasie zrobiony na wyspie gdzie była z Joey L. - jej fotografem. Zobaczcie:


I co wy na to?


Teraz trochę zdjęć:


Jerome po wywiadzie:

Alex i Tasie:

Jade i Nikita:


Ana z koleżanką:

Śmieszne miny Fabiana (Brada). Co o nich sądzicie?



Ktoś zrobił obrazek pierwszej Sibuny:

Jerome i koleżanka:

Dzisiaj zobaczyłam, że ankieta ma zły czas, więc dodaję następną :d

I na koniec 'W 3 sezonie chcę...':


 W 3 sezonie chcę powrotu Giles.

 W 3 sezonie chcę, żeby Amelia była przewodniczącą klasy.

 W 3 sezonie chcę, żeby koniec (sezonu) skończył się bez tańca.

 W 3 sezonie chcę miej kłótni pomiędzy Peddie.

W 3 sezonie chcę, żeby Patricia powiedziała Eddiemu, że go kocha.


To tyle. Jak coś nowego dojdzie to napiszę. Papa.

2 komentarze:

  1. Super notka, i ja tez chce zeby Patricia powiedziala powiedziala Eddiemu ze go kocha. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna notka.

    Brad ma na serio rozbrajające miny , ale dzięki temu chce się oglądać ten serial ,zauważyłam , że w każdym odcinku pokazuje jakąś śmieszną minę, ( albo tylko tak mi się wydaję). ;)

    A ja akurat muszę się zgodzić z tym obrazkiem #19 - ' W 3 sezonie chcę, żeby koniec (sezonu) skończył się bez tańca. '

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń