sobota, 31 marca 2012

Kids Choice Avards 2012! + zdjęcia + gif + w 3 sezonie chcę...

Wczoraj przez cały dzień nie mogłam włączyć bloga, może jakieś mają problemy z bloggerem? Dzisiaj mam dla Was prawie całą notkę dotyczącą dzisiejszej imprezy Nickelodeon czyli Kids Choice Avards 2012. Od kilku tygodni można było głosować na swoich ulubionych aktorów i seriali. Dzisiaj  popołudniu okaże się kto wygrał. Mam dla Was kilka zdjęć dodanych przez aktorów TDA na Twitterze:

Tak będzie wyglądał strój Any:






Nickelodeon reklamuje dzisiejszą imprezę na butelkach (z tyłu Ana):

Wczoraj dodałam zdjęcia z Bradem i Aną. Teraz mam dla Was jeszcze jedno:

Nathalia reklamuje lalki Bratz (kiedyś grała w tym filmie):

Jade dodała na Twittera zdjęcie z Tasie, Burkley, Klarizą i Nikitą (jeszcze nie wiem o co chodzi):

Scena z 1 sezonu:
-Patricia ma chłopaka? Biedny człowiek...

Gif z Aną i Bradem:

House of Anubis stars and KCA UK hosts Ana Mulvoy Ten & Brad Kavanagh give you a tour of the Orange Carpet

I na koniec 'W 3 sezonie chcę...':
 W 3 sezonie wiedzieć co stało się z Verą.

 W 3 sezonie chcę Eddie'go i Jerome w Sibunie.

 W 3 sezonie chcę Joy w Sibunie.

 W 3 sezonie chcę Fabine razem przez cały sezon.

W 3 sezonie chcę trochę Patrome.

To wszystko. Papa.

6 komentarzy:

  1. notka super.!!! naPIsz kto wygral KCA 2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka.
    Mam nadzieję , że wygra serial HOA , Ana i Brad. :)

    A ja mam krótki filmik z tego gifu co idzie Brad z Aną i coś mówią. ;)

    mogę wam go zapodać. : http://kca.nick.co.uk/video

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie mogłam dodawać notek, bo byłam u babci i nie miałam dostępu do internetu, jutro postaram POSTARAM się dodać notkę, ale nie wiem dokładnie o której godzinie.

      Usuń
  5. Ja wole PEDDIE

    OdpowiedzUsuń