niedziela, 18 marca 2012

Poppy w reklamie + House of Anubisa za kulisami + zdjęcia + w 3 sezonie chce.... + co oznacza słowo Mercer?

Na początek House of Anubis za kulisami. W tym filmiku można się dowiedzieć jak naprawdę wygląda piwnica, tunele i wiele innych rzeczy:

I gify z rozmowy Any i Nathali:
   
   


Wczoraj wieczorem znalazłam reklamę Activia z aktorką grającą Poppy (siostrę Jeroma):

Dużo osób piszę na różnych stronkach itd. o tym co chcieliby, że było w 3 sezonie HoA, więc postanowiłam zrobić taki mały kącik o tym. W prawie każdej notce będę dodawała trochę takich zdjęć. Więc zaczynamy:
W 3 sezonie chcę Panią Andrews z powrotem.

 W sezonie 3 chcę mniej dramatycznych związków.

 W sezonie 3 chcę, żeby Victor znalazł miłość.

 W sezonie 3 chcę znów Jeroma wybryki.

 W 3 sezonie chcę uczyć się o Osirionie.

 W 3 sezonie chcę cudowne momenty Moy.

 W 3 sezonie chcę, żeby Patricia grała najlepszą koleżankę Joy.


I jak podoba Wam się, bo jeśli nie to mogę już tego nie pisać. Napiszcie w komentarzu.


A teraz czas przejść do zdjęć:


Na początku same chłopaki z House of Anubis na premierze. Który Waszym zdaniem wyszedł najlepiej?  


W gazecie (dokładnie nie wiem jakiej) pisało o Nathalii:
 Tłumaczenie:
"Mam wielkie tłuste zero!"
Nathalia z House of Anubis mówi biegle po hiszpańsku, ale nie udało jej się zdać hiszpańskiego testu!
"Test był oparty na pisaniu wyrazów ze znakami akcentu , Nathalia mówi 'M'. Nie słuchałam - Ja wypełniłam odpowiedzi, racja, ale nie używałam akcentu. To wróciło do mnie, żeby ugryźć mnie w tyłek.


Znalazłam zdjęcie ulicy 'Mercer' (Tak ma na nazwisko Joy). Dowiedziałam się, że to słowo oznacza bławatnik (to jest ptak). Macie zdjęcie:
 


A tu macie zdjęcie tej ulicy:


To tyle. Jak Wam się podobała notka? Chcecie mieć 'W 3 sezonie chcę...' ? Napiszcie w komentarzu. Papa ; D

12 komentarzy:

  1. Chce to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, jest wspaniałe, chce

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo tego pragne

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ,fantastyczna notka. :)

    tak jak inni , też bym chciała , żebyś o tym pisała.

    już wiadomo na 100% że będzie 3 sezon. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi nazwisko Fabiana Rutter kojarzy się z takim ruterem co do internetu czy coś w tym stylu .. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i nagle wyszło na jaw jak dużo osób czyta twojego bloga i ja tez chce takie coś, przyjemnie się czyta, a twój blog jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie kolejna notka. ?
    chciałabym tak jak inni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy kolejna notka????????????!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń