czwartek, 15 marca 2012

gify + filmik + zwiastun 'Rangs' + aktorka Senkhary w serialu + nowa piosenka Brada + zbroja z pokoju Sweeta

 Hej. Przepraszam, że wczoraj nie dodałam notki, ale odkąd się skończył House of Anubis 2, to nie ma już tak dużo informacji w sieci. Dzisiaj znalazłam trochę zdjęć, gifów i kilka filmików. Na początek Nathalia, Ana i Brad na premierze:
   


Te 4 gify są z finałowego odcinka - jak Nina zakłada maskę:
  
   

Kilka dni - tygodni - temu pisałam Wam, że Burkley będzie grał w filmie na Nickelodeon. Gra on złego brata bliźniaka. Zobaczcie zdjęcie:

Premiera tego filmu jest zapowiedziana na lato 2012. A tu jest zwiastun:
Teraz mam dla Was 2 filmiki. Na początek aktorka która gra Senkhare grała jeszcze w innym serialu. Jeśli ktoś chce ją zobaczyć jak naprawdę wygląda, a nie jako duch to zobaczcie tą jedną część filmiku:

A teraz filmik związany z Fabiną:

Po skończeniu House of Anubis, Brad wziął się za swój głos - nagrał kilka coverów i teledysków - Nie dawno do sieci weszedł nowy cover Brada. Posłuchajcie:

I na koniec 2 zdjęcia. W holenderskiej wersji Nina wyciąga miecz w jakiejś jaskini. Natomiast ten miecz (w naszej wersji) jest w pokoju Sweeta:


To tule. Jeśli się coś pojawi to napiszę.

3 komentarze:

  1. Piosenka Brada jest super. Nie moge się poczekac tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. Ile lat w ogóle ma "Senkhara"? Właśnie, ma ktoś link do belgijskiej lub holenderskiej wersji HoA???

    ps. zapraszam na moje blogi, z recenzjami, opowiadaniami i scenariuszami HoA...

    OdpowiedzUsuń
  3. super notka!!!mam pytanie dlaczego fabian zerwie z niną?pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń