wtorek, 20 września 2011

1 odcinek 2 sezonu !

Kilka dni temu jedna z czytelniczek poprosiła mnie, abym dodała scenariusz 1 odcinka  2 sezonu. 
Oto on:


Nina: Gram, obiecałam wszystkim i chciałam żeby video czat był dzisiaj, ok?
Gram: Jasne Nina baw się dobrze.
Nina: Dzięki Gram! Zastanawiam się co się dzieje ze wszystkimi (Włącza komputer).
Wszyscy: Nina!
Nina: Haha, hej wszystkim! Cześć Fabian (uśmiechając się). Co nowego?
Patricia: Uh, więc...
Amber: Umm więc...
Nina: Co z Wami? Coś jest nie tak?
Fabian: Rufus powrócił, uświadomił sobie, że ten Eliksir nie był prawdziwy. Był tu szukać Kielicha i Ciebie. 
Nina: Oh, więc ... WOW. To jest... On nie może go znaleźć. Ukryłam go gdzieś gdzie nikt go nie znajdzie. A co do mnie ... On nie był naprawdę zdolny do znalezienia mnie, Prawda? Wszystko jedno, ale i tak wracam do szkoły... Czekajcie, czy Mara i Mick wiedzą o tym?
Alfie: Tak, musieliśmy im powiedzieć. Oni podsłuchali nas pewnego razu jak rozmawialiśmy o tym, sorry Nina.
Nina: Nie, nie, jest ok. Dochować tajemnicy.
Mick: Całkowicie, nie gniewasz się?
Mara: Prawda
Nina: Dobrze. Sibuna?
Wszyscy: Sibuna!
- Nathan (jakiś chłopak) wchodzi to pokoju Niny.
Nathan: Sibuna? Nina co ty wyrabiasz?
Nina: Uuuch, nic, Nathan, nic. To jest co mówimy sobie na dzień dobry, to nasze...
Fabian: Kto to jest?
Nina: To mów przyjaciel, Nathan. Znamy się od małego.
Nathan: Kiedy ona była w Anglii, tęskniłem za nią strasznie. Ale jak przypuszczam była bardzo zapracowana, bo nie odpowiadała na moje telefony i e-maile, prawda Nina?
Nina: (popycha go) Tak, prawda. To dlatego nie odpowiadałam. Sorry. (przewraca oczami)
Nathan: W każdym razie, ponieważ niedługo wracasz, zastanawiam się, jeżeli nie masz nic przeciwko, to może gdzieś razem wyskoczymy?
Nina: Nie, dzięki Nathan, mam chłopaka.
Nathan: Masz CO? Co masz na myśli? Kto to? Czy to któryś z nich?
Fabian: Ja
Nina: Nie teraz. Nathan proszę.
Nathan: Okej, okej. Cześć Nina. (wychodzi)
Nina: Przepraszam bardzo za niego, Fabian. On zawsze był uporczywy...
Fabian: Jest ok Nina. Nie martw się o to. To kiedy wracasz?
Nina: We wtorek.
Amber: Jej, ja nie mogę, czekaj Nina. Mam trochę nowych ubrań i muszę Ci je pokazać.
Nina: Moje szczęście. Dobra ludzie, do zobaczenia na we wtorek.
Wszyscy: Cześć Nina.
Fabian: Cześć Nina, wiesz ja naprawdę tęsknie za tobą w ciągu ostatnich kilku tygodni. Nie mogę się doczekać, aby Cię zobaczyć.
Nina: Ja też tęsknie za tobą.
Victor: Wybiła 10! Macie 5 i chcę usłyszeć jak upada ta szpilka.
Amber:Dobra Fabian, musimy kończyć.
Fabian: Ale... Och....







6 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale chciałam tylko dodać, że to oczywiście nie jest cały odcinek. To jedna ze scen całego odcinka...

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, ale całości nie mogłam znaleźć... będę musiała poszukać...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy dobrze zrozumiałam , ale ta scena chyba nie jest prawdziwa . to fanfiction http://www.nick.com/mynick/messageboards/viewthread.jhtml?bID=106366&mID=17260127&offset=0&tID=3623441

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... nie jestem pewna, ale mogę się mylić. Moja koleżanka podała mi ten urywek odcinka, ale nie wiem dokładnie skąd go wzięła. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie jest 1 odcinek wez zobacz sobie w ang. wiki i przetłumacz cały tekst 1 odcinka ... lol poco dodajesz z niesprawdzonego źrudła ? w 1 odc. wszyscy przyjezdzają do domu anubisa , Jerome chowa sie przed siostra Poppy która bedzie chodzic do szkoły tam ... a Joy bedzie zazdrosna a Nine i Fabiana ...

    i ja juz oglądałam 1 odcinek w ang. wersji z napisami pol...

    OdpowiedzUsuń
  6. bo to jest pierwszy odc. , ale chyba w holenderskiej lub niemieckiej wersji TDA

    OdpowiedzUsuń