niedziela, 18 września 2011

Strony do DPWBHH

Ojćć... rano zapomniałam dodać gdzie można obejrzeć ten serial, a więc Wam piszę: 


Wszystkie odcinki! <------ wejdź


to jak piszemy o DPWBHH to napiszę Wam skrót o tym serialu:



Bohaterami serialu jest piątka przyjaciół z tytułowej szkoły Blake Holsey High, członkowie klubu naukowego: Josie Trent, Vaughn Pearson, Corrine Baxter, Lucas Randall i Marshall Wheeler. Opiekunem kółka jest nauczyciel fizyki, profesor Zachary.
W szkole mają miejsce dziwne rzeczy, np. jeden z uczniów widział w szkolnym basenie mamuta, nikt nie dopuszcza jednak do siebie owych dziwnych zjawisk. Którejś nocy znika profesor fizyki - prof. Middleton, czego świadkiem jest Lucas. Zniknięcie profesora zostaje jednak zatajone przez dyrekcję szkoły i radę nadzorczą, której przewodniczy Victor Pearson (ten zły). Wkrótce po tych wydarzeniach do szkoły przybywa Josie Trent, która dołącza do kółka naukowego. Jego członkowie odkrywają, że na terenie szkoły znajduje się czarna dziura, która może mieć związek z dziwnymi rzeczami, które dzieją się w jej obrębie oraz tunel umożliwiający podróże w czasie. Z czasem odkrywają także, że ze wszystkim może mieć związek mająca w 1987r eksplozja laboratoriów Pearadyne, których dyrektorem był Victor Pearson. W dalszych sezonach przyjaciele podróżują w czasie, aby odkryć przyczynę dziwnych zjawisk. W drugiej serii Josie znajduje kulę Quigong, która łamie wszelkie prawa fizyki i grawitacji. W serii Conclusion wszystkie wątpliwości zostają ujawnione - prawdziwym wrogiem przyjaciół jest Jack Avenir, pochodzący z przyszłości, chcący zawładnąć mocą wszechświata (zaginiony tata Josie). Również Sara Pearson (matka Vaughna i żona Victora "umarła w eksplozji") okazuje się pochodzić z przyszłości i być obserwatorem kuli. W ostatnim odcinku Sara wraca do teraźniejszości a Avenir (tata Josie) zostaje pokonany.
Oprócz przygody i science-fiction, serial łączy ze sobą także elementy komedii, dramatu, romansu i tajemnicy.

8 komentarzy:

  1. powiem ci jedno...
    KOCHAM CIĘ !!!
    tego filmu szukałam od roku na internecie , bo oglądałam go gdy byłam młodsza i był jeszcze jetix .

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że pomogłam ; )
    Też go szukałam i znalazłam, więc pomyślałam, że go dodam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. A możesz tu pisać o Tajemnicach domu Anubisa ??
    Jak masz zamiar pisać o jakimś Blake Holsey High to możesz zrobić blog o tym ??
    Sory, ale ja tu wchodzę żeby się dowiedzieć o TDA, a nie o jakimś gównie

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko, chciałam po prostu przedstawić Wam podobny serial do TDA. Jeśli ktoś lubi takie seriale na podstawie TDA to przedstawie, ale nie ma ich tak dużo

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory, ale mnie trochę uniosło :)

    Klaudia K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jka już wspominałam super blog :) i na ankietach dałam ci same dobre głosy :D

    Klaudia K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiałam Blake Holsey High, Dzięki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń