sobota, 10 września 2011

Wyniki bloga!

Nie dawno Kinga (Nina Martin) opisała mojego bloga. Wklejam opis:


Cześć, dzisiaj ocenię bloga pod tytułem
 Wszystko o "Tajemnicach domu Anubisa"
A pod linkiem klubsibuna.blogspot.com

No a więc przejdziemy do oceny

Grafika: Blog chociaż nie ma żadnego nagłówka, wygląda na pierwszy rzut oka fajnie. Uwagę przyciąga tło - które możemy znaleźć również na stronie polskiego Nickelodeon w zakładce Tajemnice domu Anubisa. Gustowne tło wybrała autorka. I tam właśnie zaplusowała :)

W tej kategorii 8/10

Autorzy: Mówiąc szczerze nie znam autorki tego bloga, wiem tylko, że ma na imię Klaudia - tak przedstawiła się w mailu, w którym poprosiła o ocenienie bloga. :) Więc w tej kategorii - nie będę wstawiała punktów.
(Właścicielki poprzednich opisanych blogów - znam bo utrzymuję z nimi kontakt mailowy)

Statystki: Jak 2 obserwatorów i 1001 odwiedzin. Baaardzo ładnie.

W tej kategorii 10/10

Notki: Są ciekawe,mają fajną czcionkę - tzn. - dobrą do czytania. Są ciekawe bo mają fajną tematykę, są związane z HoA. Są w nich opisane wszystkie (!!) ważne postacie z HoA w tym Fabian () & Nina ()

W tej kategorii 10/10

Całokszałt: To już pewne, że napiszę tak jak w każdej recenzji. 100% statystyki. Prawdopodobnie fajna autorka, to tylko kilka atutów tego bloga. :) O ile wiem blog był różnież pod innym adresem. Ale Klaudia go przeniosła.
 A więc w całokształcie ma 

29/30 punktów 

Dziękuję Kindze (Ninie Marin) za opinie o moim blogu. Bardzo jestem szczęśliwa, że niektórzy tak myślą o moim blogu :*
A teraz wklejam link do tej strony:Klik

                                           Zapraszam do komentowania :*

4 komentarze:

  1. Autorka tegoo bloga jest fajjjna ; *


    Gosiek ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ sibunaa z kąd jesteś i ile masz lat ja jestem z Kielc


    FabianTDA

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej jestem z Wielkiej Brytanii :)
    A lat ... (nie powiem) hehe :p

    OdpowiedzUsuń