środa, 7 września 2011

Anubis Unlocked + reklama

Cześć Wam!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam "Anubis Unlocked" czyli  15 minutowy odcinek (coś w tym stylu) naszego ulubionego serialu TV. "House of Anubis" zostało bardzo popularne, dlatego Nickelodeon poprosiło TDA, aby zrobili krótki wywiad (czy coś takiego).
Wszystko brane jest z YouTube:D
Odcinek 1:
Odcinek 2:

Odcinek 4:

Odcinek 6:

Odcinek 7:

Nie wiem dokładnie, który to odcinek ale opowiada o tym jak Rufus porwał Patrice:

I Finał:

Za kilka dni wstawię opinie mojego bloga, którą napisze Kinga (Nina Martin),  prowadzi bloga: http://anubis-publicity.blogspot.com/. Tylko tyle udało mi się znaleźć. 
                                                               Komentujcie  

2 komentarze:

  1. To będzie na Nickelodeon w Polsce.To ja Fabian TDA nie mogłem dodać komentarza bo nie jestem nigdzie w Komentarza jako

    OdpowiedzUsuń
  2. No będzie, ale trzba trochę poczekać na polską wersję :(

    OdpowiedzUsuń