piątek, 23 września 2011

Ciekawostki o 2 sezonie

Znamy już tytuły pierwszych odcinków!!!
House of Romance, House of Immortality, House of friendship, House of People

Tak jak w tytule napiszę Wam o ciekawostkach HoA:
1.  Eddie flirtuje z Niną, a Fabian się na nich złości.
2.  Fabian jest zazdrosny, gdy Eddie całuję Nine. (wstawiam zdjęcie holenderskiej wersji, gdy Eddie całuję Nine)





3. Patricia zbliża się do Jeroma, ale Eddie chce jej przeszkodzić.
4. Mara próbuje zniszczyć relacje Patrici z Jeromem i dołącza do Sibuny.
5. Joy staję się już (prawdziwą) postacią, nie tak jak w 1 sezonie i dołącza do Sibuny.

W następnej notce napiszę wam o "plotkach", które znalazłam na nicku. Wybaczcie, że dzisiaj taka krótka notka, ale mam za dużo czasu ; )




7 komentarzy:

  1. Napiszę jedno Eddie to świnia!!! Zal mi Fabiana... On tak się stara... Chciałabym żeby Patricia był z Jeromem ;) Pasują do siebie ;) Charakterki ;) TYLKO NIE TO!!! nie che żeby Joy wróciła ;( Jakoś jej nie lubie nie wiem czemu;( Czekam na twoją kolejną notkę ;) Dawaj dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka i możesz przetłumaczyć tematy tylko nie na tłumaczu Google bo tak źle tłumaczy.
    Bardzo bym Cię o to prosiła.

    Klaudia K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema tu Klaudia K. udało mi się zrobić profil więc teraz będę dodawać komy z tego profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok. Już zaraz dodam kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, to dodaj jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ; ) już dodałam o 12:00
    a jeśli czytasz mojego bloga to mogłabyś się zapisać do obsrwatorów???

    OdpowiedzUsuń
  7. TO wszystko dzieje się w holenderskiej i niemieckiej wersji , w angielskiej tego nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń