wtorek, 31 stycznia 2012

Dużo zdjęć + gify + 2 filmiki

Dzisiaj trochę późno natka, ale byłam z mamą w Tesco. Na początek kilka gifów:

  
  
  





  

  
  
  

Okej. Teraz 2 filmiki. Jednego nie mogłam znaleźć na YouTube, więc podaję link. Drugi filmik pokazuj różne sceny z 'Jabian'. Pod sam koniec widać, że Joy wzięła maskę Niny i pewnie dlatego Fabian pomylił ją z Niną:





I na koniec zdjęcia z 2 sezonu:














Upss... Victor już znalazł tajemne pomieszczenie. I na ostatnim zdjęciu widać jak cała Sibuna ma znak.

Kilka komentarzy i następna notka.

3 komentarze:

  1. sorki za tamtą notkę, źle napisałam. więcej zdjęć Fabiny z drugiego sezonu tutaj: http://my-anubis-history.blogspot.com/2012/01/powtorka-fabiny-z-pierwszego-sezonu.html
    Fajna notka, czekam dalej.

    ps. zapraszam na mojego bloga, piszę na nim scenariusze HoA ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stronka... ;)
    Ciekawa jestem za którym związkiem będzie Patricia (czy jak to tam się pisze) .
    Bo w końcu, to przyjaciółka Joy, ale z Niną też się lubią i w końcu to jej chłopak...

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ten gif z patricią i eddiem z jakiego odcinka

    OdpowiedzUsuń