niedziela, 22 stycznia 2012

zdjęcian + filmiki +

Dzisiaj notka jest trochę późno, ale byłam na chrzcie i dopiero teraz wróciłam. Na początek kilka zdjęć z odcinków:










Od czytelniczki klaudiag dostałam przerobione zdjęcie z Marą i Jeromem:


Podoba Wam się?

Sibuna powraca ... nareszcie: 




+ znalazłam wywiad z 4 osobami z House of Anubis, którzy mówią o 1 i 2 sezonie:



+ kilka urywek z Eddie i Patricia:


+ znalazłam filmik Video ze zdjęciami młodego Brada:


I jak się podoba notka, kilka komentarzy i notka. 


6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia .! <.3OO
    ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka, tylko szkoda, że dodajesz je raz dziennie. Trudno. W odcinkach "House of Hoods"/"House of Deceit" będzie bal, na którym Nina i Fabian wrócą do siebie!

    ps. zapraszam na mojego bloga, piszę na nim scenariusze HoA ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne.. :D czekam na więcej !!

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nastepna notka?
    ps mam prosbe do blanca: moglabys bys na swoim blogu pozwolic aby anonimy tez dodawaly kometarze?prosze cie bardzo kocham twoj blog ale nie moge pisac komentarzy...
    Fabina<3

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety notka jest 1 raz dziennie, poieważ nie mam za dużo czasu (o 17 jestem w domu) więc notki mogą być tylko po 17.

    OdpowiedzUsuń
  6. super ! mi sie wydaje ze patricia bedzie z eddim a jerome z marą. prawdopodobne nie?
    a fabiny mi troche szkoda ale niech sie pokomplikuje a oni i tak do siebie zapewne wrócą ;]

    OdpowiedzUsuń