piątek, 20 stycznia 2012

zdjęcia + gify + następne odcinki

Mam dla Was dużo zdjęć z różnych kategorii:
















Ciekawi mnie czemu Jerome "brał udział" w jedzeniu tego (nie wiem co to jest dokładnie). A teraz gify z 2 sezonu:









+ znalazłam filmik z czołówką 2 sezonu:



I na koniec następne odcinki House of Anubis online:


Uppssss.... Niestety teraz nie działają filmy, ponieważ "MegaVideo" zostało wyłączone i dlatego, żadne odcinki nie będą działa. Jeśli "MegaVideo" zostanie włączone to od razu podam link.


Kilka komentarzy i notka :)

4 komentarze:

  1. Ekstra notka. Jeśli znasz albo poznasz opisy odcinków, nawet po angielsku albo chociaż tytuły odcinków (po "House of Crushes/House of Vertigo") napisz, proszę, bo ja nigdzie nie mogę znaleźć i nie wiem czy będzie przerwa czy co... Z góry wielkie dzięki...

    ps. zapraszam na mojego bloga, piszę na nim scenariusze HoA ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. eddie chyba coś kreci z patricia ;)
    a w czołówce dlaczego nie ma eddiego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie już jest. Gdy pojawił się w odcinku to od razu dodali go do czołówki

    OdpowiedzUsuń