niedziela, 29 stycznia 2012

filmik + zdjęcia + sesja Nathalii + gify z Eddiem

Dzisiaj trochę tak późno notka jak na niedzielę, ale byłam z rodzicami w centrum miasta, bo w Chinach obchodzili nowy rok i przed chwilą wróciłam. Notkę zaczniemy od filmiku który opowiada co będzie się działo w odcinkach (niektórzy już to oglądaliw serialu):


W następnej notce będzie filmik tego typu.

Okej więc sesja Nathalii. Już widzieliście kilka zdjęć z tej sesji, ale dodaje kilka innych (może je widzieliście, a może nie):





I reszta zdjęć:

Jakie słodkie (Amber i Alfie):



Amber butem robi znak SIBUNA:


Będzie nowa gra? (Victor na obrazku):


I na koniec 2 gify z Eddie:

acrazybadwonderfuldream: hellolovelychick: soho-street-fashion poprosił mnie, aby to, tak też zrobiłem.  AJHALKJHFKJHAGLKJHDLGKJHDALGJH ją kocha OKAY


Kilka komentarzy i następna notka :)

4 komentarze:

  1. taaa pss bo ty niby w Chinach mieszkasz xd żal ..

    OdpowiedzUsuń
  2. yhy .. napewno .. żal ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ... mieszkam w Anglii i była parada w centrum miasta (na kilku chińskich ulicach). To, że byłam na chińskiej paradzie nie znaczy, że mieszkam w Chinach. :)

    OdpowiedzUsuń