wtorek, 3 stycznia 2012

Następne promo + kilka zdjęć

Ostatnio znalazłam następne promo czyli 7. Zastanawia mnie tylko to ile będzie jeszcze tych promo:


I jeszcze kilka zdjęć z chyba 56 odcinka:

 insaneblueberry:


Amber Millington; House of Hush

I love her facial expressions so much.


Nina Martin; House of Hush

insaneblueberry: Mara Jaffray, House of Hush nie miałem na tyle czapki Mara w tym odcinku ma sześć zdjęć.  Przepraszam.

2 zdjęcia z 2 sezonu:



Niedawno o sieci trafiło zdjęcie "promujące" 2 sezon, ale chwila ... gdzie jest Jerome?


OMG! Przed chwilą oglądając 7 promo zobaczyłam, że Fabian całuje chyba  Joy ale nie jestem pewna bo ma maskę i zobaczcie jak Joy patrzy się na Fabiana:



Kłótnia Patrici i Eddie'go:


Jak na razie to tyle. 3 komentarze pod notką i dodam następną.

5 komentarzy:

  1. świetny blog, bardzo mi się podoba. został już tylko tydzień do nowego odcinka, ale tylko w Stanach... ;(( czekam na następną notkę

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety w Stanach, ale jeśli będzie na YouTube to na pewno wstawię. A i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem jak to będzie - Fabian pocałuje Joy, bo będzie myślał, że to Nina, a Amber to wszystko zobaczy. Z resztą na końcu tego promo widać, że na niego krzyczy, a Fabian mówi "to był tylko wypadek, pomyliłem się".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czemu Fabian pocałuje Joy przecierz jest z Niną, czy on wogóle wiedział że to Joy przecierz to był bal maskowy. Nienawiedze Joy poprostu jej nieznosze, mam nadzieje że wszystko się wyjaśni i nina i fabian będą razem.

    OdpowiedzUsuń