środa, 4 stycznia 2012

Wypowiedzi na temat TDA + gify + zdjęcia + twitter

Pamiętacie jak rano dodałam notkę co Eddiem? Tam napisałam, że chciałby grać SpongeBoba. A teraz znalazłam cały wywiad jego i jeszcze innych bohaterów, ale niestety po angielsku. (Kto zna go to na pewno coś zrozumie):
http://vyou.com/HouseOfAnubis


Nie ma tego na YouTube, ale za to jest ta tej stronie powyżej. (jak klikniecie na link, to na dole to pokażę się okienko i tam oglądasz) na początku pokazuję się taki bez głosu urywek filmu i myślę, że to może być końcówka czołówki, a co wy na to?

A teraz gif z wywiadu z Jerome:

gif ♥

To zdjęcie dodała Jade podpisując, że to jest ostatnie spotkanie z ekipą na jakiś czas. Pewnie zastanawiacie si o co chodzi. Wytłumaczenie napiszę na końcu notki. A teraz zdjęcie:


 Czego tak się wystraszył Fabian.


No i to jest końcówka notki, więc teraz wytłumaczenie tego odejścia... Nathalia na podobnież wyjechać do szkoąy w Los Angeles, dokończyć naukę. Ale filmowanie ostatnich odcinków kończy się za niecały tydzień no i jak to będzie. Zadają sobie to pytanie aktorzy TDA. 

Sorry, że nie dodawałam zapytajników i itd, ale mi się klawiatura przestawiła i nie wiem gdzie teraz są. I tak jak zawsze kilka komentarzy i planuję kolejną notkę.

4 komentarze:

  1. ciekawa informacja.

    Mam nadzieje że skończą filmować w terminie.

    pozd.

    OdpowiedzUsuń
  2. znalazłem sesje zdjęciową Eugene Simona gdybyś chciała sibunaa to to jest link: http://ilovesibuna.blogspot.com/2011/09/sesje-eugene-simona.html

    FabianTDA

    OdpowiedzUsuń
  3. sibunaa masz e-maila bo mam zdjęcie tej bogini to mógłbym ci przesłć

    FabianTDA

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest podany w notkach, ale dla przypomnienia: sibunaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń