sobota, 4 lutego 2012

Gify + opis Amber + 26 zdjęć - tego jeszcze nie było!

Wybaczcie, że wczoraj nie napisałam notki, ale było mało komentarzy i wieczorem wyszłam z mamą do koleżanki. Ale mam dla Was dużo nowych rzeczy. Na początek znalazłam filmik (opis) Amber. Oglądając ten filmik zaczęłam naprawdę przypuszczać, że Amber może być po złej stronie. Ale to tylko moja wyobraźnia. Oglądajcie:


Kliknij


Niestety, nie znalazłam tego w serwisie YouTube, więc daje Wam link. I jak? Co pomyśleliście oglądając ten filmik?


Teraz parę gifów:

    

Amber mówi Fabianowi, żeby ignorował Joy, gdy coś do niego mówi:

  
  
  


Patricia i Eddie (Patricia nic nie widzi, bo miała na sobie podróbkę amuletu, którą podłożył Victor sprawdzając pokoje:

  
  

Patricia wyzywa Eddiego:

  
  
  

Gif z gry House of Anubis:


hellolovelychick:


X

Oraz początek gry "House of Anubis The Song Of Dreams:





I znowu Eddie i Patricia przy nawozie:

  
  
  

Amber:




Wstawiam zdjęcia:


Nowe 2 zdjęcie bohaterów:


Amber przechodzi przez nitki (uczy się?):


Alfie z fanką:


Fabian z jednej i drugiej wersji przechodzą przez przeszkody:





Zdjęcia bohaterów:


















Dziwna mina Alfie'go:


Patricia i Eddie:


Jeden dzień nie napisałam a tu tyle rzeczy. Mam nadzieje, że notka się podobała i że będzie dużo komentarzy.

4 komentarze: