wtorek, 14 lutego 2012

Sesja Jeroma i Mary + pocałunek

Hej, po raz drugi. Na prawie każdym blogu pisze, że Mara i Jerome się pocałowali! Następna para w domu Anubisa, ale co na to Mick? Przecież Mara dodała zdjęcia ze swojej 'sesji' z Jerome'm na Chum Chatter (coś podobnego do Facebook'a i nk):


A teraz sesja Jerome i Mary:










Jak Wam się podoba? Bo moim zdaniem jest świetna 

Teraz krótki filmik tej sceny:


Ale oni słodko ze sobą wyglądają. Mam dla Was też tłumaczenie jej sceny:

Mara: Czy to na pewno jest konieczne?
...(pocałunek)...
Jerome: Oh... mój palec zasłonił to zdjęcie. Mamy zamiar zrobić to jeszcze raz?
Mara: Jesteś super w tym (chodzi o robienie zdjęć). Dziękuje.

+ Jeden filmik Jary:


Znalazłam następny odcinek do pobrania:


Mam prośbę. Jeśli znacie stronę lub link z 29 i 30 odcinkiem House of Anubis, to proszę napiszcie w komentarzu. Byłabym bardzo wdzięczna:)

I na koniec kilka zdjęć:

Tasie:



Jara, pocałunek:


Kto to napisał? (myślę, że Nina, ale nie jestem pewna):



Tłumaczenie:

Drogi Fabianie

Pamiętaj, Vera ma zamiar ukraść wystawę.
Kocham, Fabian x

Patricia nadal nie może mówić:


Tłumaczenie:

Nie udawaj, że dostałeś zapakowany harmonogram.


Tłumaczenie:

Powinieneś przeprosić za ten bezczelny komentarz który zrobiłeś.


Tłumaczenie: 

Jutro wieczorem? Film i pizza?


To jest konto Micka na pewnej stronie:

Tłumaczenie:

Nie mogę się doczekać wprowadzenia swojej dziewczyny do AUSTRALII!

Dobrej nocy świecie - strasznie jestem zmęczony dzisiaj .... (tam jest już ucięte).

To tyle. Kilka komentarzy i następna notka.

6 komentarzy:

  1. Wow. Fajne są te zdjęcia. SuPeR

    OdpowiedzUsuń
  2. Jara <3 Super są, czekam na resztę odcinków po polsku ( można dużo obejrzeć na baje.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale w którym odcinku pocałowali się naprawdę? Bez żadnej udawanej sesji ? W internecie jest takie zdjęcie z ich pocałunkiem( nie tym z sesji),ale nie wiem w którym to było odcinku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz oglądać HOA na kreskoweczki.pl lub baje.pl
    Z lewej strony jest pasek, na którym kreskówki i seriale są poukładane automatycznie. Wystarczy że zejdziesz do "T" :))
    Mam nadzieję, że pomogłam ;)
    Jara, Jara. Zdecydowanie wolę nazwę Marome.
    Marome rządzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mick ma świetne zdjęcie profilowe xD

    OdpowiedzUsuń