niedziela, 19 lutego 2012

Wywiad z Eugene + zdjęcia + gify + 2 filmiki

Na początek, House of Anubis zajęło 5 miejsce w 'Top 10 MTV'. A to filmik:

I następny filmik 'recap' z Joy i Eddie'm:
I wywiad z Eugene o 'House of Anubis' i 'Gra o tron':


Spotkanie z dręczycielem nie jest zabawa, więc jesteśmy zadowoleni, że nie jest to przypadek z Eugene Simonem , który szczęśliwie spotyka się z ology w Nowym Jorku, aby porozmawiać o jego roli jako faux-Bully i Jerome Clarke.


Ology: Jak to jest przejście z filmu 'Gra o Tron' do 'House Of Anubis' ?


Szczerze mówiąc, to naprawdę nie jest takie trudne! W rzeczywistości, to bym prawie powiedzieć, że to dość proste, bo oczywiście masz wszystkie cechy, które definiują House of Anubis. Ten serial, jest oparty na angielskiej szkole z internatem, to dla młodzieży, a Gra o Tron jest taka anarchia wypełniona, realistyczny, zakrwawiony świat, gdzie władza, dążenie do władzy, to tylko najważniejsze do wszystkim. Myślę, że istnieje taka różnica, że za każdym razem gdy wrócę do robienia Gry o Tron, powiedziałbym, "Wiem dokładnie czego mam nie robić! "


Cóż, jeśli chcesz porozmawiać o władzy, nie powiedziałbym, że twoja postać Jerome w serialu House of Anubis jest krwiożerczym typem faceta, ale nie zawsze jest najmilszym z chłopaków. Więc jak to było grać postać, która może być tyranem?


Wiesz co? Było to pod względem grania go, gdy po raz pierwszy dostałem tą role, to naprawdę mi się podobało. Bo ta postać jest bardzo, bardzo miła z cynicznym poczuciem humoru. Ale to, co cieszy najbardziej, oczywiście, jak mówisz, że nie szczególnie to jest przyjemny facet. Jednak on ma trochę krawędzi do niego, a ukrytą sortować wydania, który odnosi się z powrotem do swojej rodziny i brak miłości od rzeczywistych członków rodziny.


A mówiąc, o House of Anubis wiem, że on dostaje trochę kontaktu w pierwszym sezonie ze swoim tatą. Jak przez to przejdzie Jerome?


To było naprawdę dla mnie bardzo emocjonalne, bo byłem bardzo zadowolony, że dał ten kredyt Jerome'owi. Bo na to zasługuje - tak sądzę. I pisarze bardzo przybiły go. Byłem tak zadowolony, że nie będzie tylko fajerwerków, które można oglądać i powiedzieć "Oh, wow", a potem znikają. Jerome chce być kimś, który rzeczywiście cieszyć patrząc i poznawając swojego ojca..


Tak więc, jest z nim tak niewielu ludzi w jego życiu, oczywiście każdy chce wiedzieć jedno, jak się potoczą sprawy z Marą?


Cóż, prawda jest taka ... okej, spójrz: ostatnia przeszkoda Hieronima jest na uboczu. Mick teraz odszedł, więc myślę, że Jerome oczywiście romantycznie pociąga do siebie Mara, a to dlatego, że ona pomaga mu we wszystkim. Mara pomaga mu w rzeczach z niektórymi wcześniej się nie zajmowała. Ale taki kierunek, że to się dzieje w tej chwili, myślę, że to może skończyć ... Wiem, gdzie się kończy, ale szczerze mówiąc, kiedy czytam scenariusz mógłby pójść w obu kierunkach.


Tak więc, będą się razem czy nie?


... Nie pamiętam!


Zobacz, doceniam to, co robisz teraz. Ale jest wywiad, jesteś rozmówca, więc będę potrzebować prawdziwej odpowiedzi!


Wiesz co, nie mogę! Nie mogę! Nie mogę dać tej odpowiedzi.


Próbowałem jak najlepiej.


[Śmiech] Powiem, że Mara często myślała, że nie będzie naprawdę rodzaj znaku, który mógłby skończyć się coraz ze po prostu ze względu na rodzaj rzeczy, które on przeżywa ze swoim tatą. Nie byłoby dla niego zbyt wiele do czynienia. Ale myślę, że będzie ona skończyć to wszystko w trudnej sytuacji, biorąc pod uwagę fakt, że chce ją tak źle.


Więc kolejna rzecz, muszę wiedzieć: co jest ukryte pod domem?


Komory, które są pod tym domem, nie były otwarte od setek lat. Teraz zostały one zaprojektowane jako tor przeszkód, który miał do pokonania  każdy, kto chciał dostać się do maski Anubisa. Maska Anubisa jest zarówno taka jak Puchar Ankh z pierwszego sezonu, to zarówno jest przyczyną i rozwiązaniem poważnego problemu. Bo co się stanie, gdy Nina zauważy, że to maska ​​będzie ogromnym wpływem dla Sankary, kiedy znajdą w ciągu najbliższych kilku odcinków. Więc pod domem, naprawdę, jak powiedziałem, jest to rozwiązanie i problem w jednym. A ich rzeczywistym celem jest próba znaleźć sposób, że każdy wyjdzie z niego bez szwanku. To cel Sibuny, bo teraz nie mają wyboru, nie mają możliwości odejść.


Jak to jest pracować z taką zróżnicowaną obsadą ?


To znaczy, najpierw, to absolutnie fantastyczne, bo są takie wielkie, wielkie grupy ludzi. Ale to nie jest tak, jakbym kiedykolwiek to doświadczył. Jesteśmy dosłownie z całego świata. Burkely jest z Kanady, Nathalia jest z USA, niektóre osoby mieszkają w Londynie, niektórzy ludzie żyją w północnej Anglii, a nawet jeśli są one tak blisko siebie, mogą być bardzo różne. Więc to jest bardzo edukacyjna, ponieważ można spotkać ludzi ze wszystkich dziedzinach życia.


Odcinek z uroczystości Dnia Donkey: czy naprawdę musiałeś jeść krem z marchewki, czy to było po prostu coś co wyglądało jak krem z marchwi?


To był krem z marchwi, i tak zjadłam go! Miałem go jeść przez około półtorej godziny, a łyżki były prawdopodobnie tak duże, jak ręka. Mam na myśli, to były duże łyżki. A historia brzmi tak. Musieliśmy zrobić wszystkie zdjęcia na mnie, tak że prawdopodobnie mógłbym dostać "jedzenie marchewki". A co musiało się zdarzyć wtedy, że po zjedzeniu ich, kamery następnie odwrócił się do publiczności z chłopakami, którzy krzyczą: "Chodź, Jerome!" lub "Eeugh!" lub Eddie, filmowanie go. I pomyślałem, gdy odwrócił się, jak obrzydliwe jak to jest, muszę dać im coś do wykonania. Nie mogę [udawać], ponieważ muszą być w stanie rzeczywiście go zobaczyć i reagować na wszystko. Więc zjadłem jedzenie przez całą drogę! I to było 24 łyżki! Tak do końca to pocenie się, to było prawdziwe!  


Kto jest twoim amerykański crush?


Sam jeden zawsze mówię, jestem zobowiązana do tego: Olivia Wilde.


Jakie jest twoje ulubione amerykańskie jedzenie?


Wiesz co, to naprawdę banał, ale na drugi dzień byłem w LA, i poszedłem do In-N-Out Burger. Oni sątylko na Zachodnim Wybrzeżu, a wziąłem ją z powrotem do mojego pokoju w moim hotelu z milkshake'a i frytkami, a ja do niego i ... to było piękne. To było bardzo, bardzo dobrze.


Czego szukasz u pani? Poza tym patrząc dokładnie tak, jak Olivia Wilde.


[Śmiech] Wiesz co, szczerze mówiąc, ludzie pytają mnie, "Jaki masz typ?" Nie wiem. Nie mam typu. Naprawdę nie. I pod względem osobowości, spojrzenia. W kontekście tego, co szukam, szukam raczej jak ludzie w większości innych są mile zaskoczeni. Chcę dowiedzieć się ciekawych rzeczy o osobie, z którą się spotykam. I to byłby mój rodzaj postawy wobec kobiet.

Chyba dużo zrozumieliście. Teraz zdjęcia:

Ana dodała dzisiaj zdjęcia na Twitterze:

Śmieszna mina Eddie'go:

I gify:

welovehouseofanubis:

fabinafan01:

Jerome and Alfie (Sorry for horrible quality) (Taken with GifBoom)

LOL
 


3 komentarze:

  1. fajna notka!
    a eugene uwielbiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad. :)
    było można sporo się dowiedzieć :D

    ostatni gif jest najlepszy !
    hehe. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawde śmieszna mina Ediego haha:>

    OdpowiedzUsuń