niedziela, 19 lutego 2012

zdjęcia + kartka + gify + link do 1 sezonu + pomyłka

Wczoraj nie dodałam notki (wieczorem), bo nie było zbyt wiele informacji, żeby zrobić notkę. A dzisiaj mam kilka zdjęć i gifów:

  Nina i Fabian trzymają się za ręce. Fabina powraca:

Alex i jego siostra/koleżanka:

Jerome i Mara rozwiązali zaszyfrowaną wiadomość od Trudy, a mianowicie 'HELP ME':

Nowa gra na Nicku:
houseofpeeta:

It’s definitely Rotten

LOL! That question made me laugh.

Senkhara w grze (podobna)?:
SenkharainGame.png

Następna kartka na nicku:
Sekret Patrici:
Patricia dostaje przykrą niespodzianka, kiedy jej bliźniaczka, Piper przychodzi. Jaka jest historia Piper?

Teraz 4 gify jak pan Sweet dowiaduje się, że Patricia na siostrę bliźniaczkę - Joy robi śmieszcze miny:
  
  

+ zdjęcie:

Ale się uśmiałam widząc ten gif, a wy?
houseofanubis11: Fabian Ukryj!  Rolka Ninja na drugiej stronie łóżka Niny

Sibunie udało się rozwiązać zagadkę dotyczącą jakiś płynów (eliksirów):

Po raz pierwszy Victor rozwiązał jedną zagadkę: 

Gdy Nina przeszła przez drzwi, ta twarz przez cały czas świeciła w nią:

Zagadka - skakanie na poszczególne kwadraciki (zastanawia mnie tylko to jak Victor przez to przeszedł jak Vera nie pokazała mu tej kartki co Sibuna zgubiła) 

Sibuna uczy się gry w klasy:

Producenci pomylili się. Napisali, że siostra Jade gra Patricie: 

I dla jednej czytelniczki znalazłam wszystkie odcinki 1 sezonu:

Myślę, że notka się podobała. Możliwe, że jeszcze dzisiaj wieczorem dodam notkę.

3 komentarze:

  1. oo, cały pierwszy sezon ;D a ja sie meczylam z ogladaniem na jutube..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za cały 1 sezon. Jestem ci ogromnie wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra notka, czekam na następną - mam nadzieję, że jeszcze dziś dodasz. Skąd ty mas te wszystkie informacje? Mi o wiele trudniej znaleźć...

    ps. mam przyjemność poinformować, że moje blogi ze scenariuszami i recenzjami HoA zostały reaktywowane ;)

    OdpowiedzUsuń