poniedziałek, 13 lutego 2012

Wywiad z Nathalia + filmiki + zdjęcia + koniec ankiety

Na początek daje Wam najnowszy wywiad z 9 lutego. Jest przetłumaczony, ale niektóre zdania mogą być niezrozumiałe:


Nathali Ramos pozowała z  jedną z JJJ przypinek na premierze 'Przysięga', która odbyła się w chińskim teatrze Graumana w Hollywood w poniedziałek wieczorem  06 lutego.
Zatrzymania przez reporterów na czas rozmowy, 19-letnia aktorka powiedziała nam co ona robił w  House of Anubis w Anglii i nie tylko. Sprawdź to poniżej!

FYI: Nathalia nosiła marynarkę z Zary i szorty z Love Generation.

JJJ : Co lubisz najbardziej w romantycznych filmach?
NR : To rodzaj tej aspiracji, że wszystkie marzenia się spełniają. Jako dziewczynka nie można pomóc, ale kochają dobrą historię miłosną.
JJJ : Czy masz jakieś ulubione romantyczne filmy?
NR : Jestem wielką fanką Rachel McAdamsMój ulubiony film to tak banalne, ale musi to być notebook , płaczę za każdym razem.
JJJ : Co możesz nam powiedzieć o House of Anubis?
NR : Właśnie skończyłam filmowanie które trwało 6 miesięcy. Kocham wszystko o tym serialu, obsada jest świetna. Właśnie wróciłam i rzeczywiście poszłam prosto z powrotem do szkoły po skończeniu kręcenia serialu. Uczę w USC, więc to jest moim celem teraz.
JJJ : Czy trudno jest Ci się pogodzić z aktorstwem jak chodzisz do szkoły?
NR : To jest trudne, ale szkoła jest naprawdę dla mnie ważne. Kocham szkołę i chcę, zachęcić inne dziewczyny i młodzież do pozostania w szkole. Mam nadzieję, że mogę być przykładem, że można zrobić wszystko.
JJJ : Czego możemy oczekiwać od twojego bohatera w tym roku na House of Anubis? 
NR : Cóż, Nina nie jest nową dziewczyną, a ona naprawdę przyjmie miejsce lidera. Ona naprawdę wyjdzie z powłoki i ona jest w tej sytuacji, że ona naprawdę ma do przejęcia, bo jej życie jest zagrożone, i jej przyjaciele mogą umrzeć. My naprawdę chcemy zobaczyć jej przyspieszenie do płyty i widzisz tę nową stronę któą nikt nie widział. Jest naprawdę świetnie! Nie mogę się doczekać, aby wszyscy to zobaczyli.
JJJ : Co dalej z twoją karierą? 
NR : Właśnie nakręcony sezonu, miał premierę kilka tygodni temu to było ekscytujące. I na pewno będę się koncentrować na muzyce. 
JJJ : Czego możemy oczekiwać od muzyki? 
NR : Zawsze nagrywałam i pisałam piosenki z moim tatą, który jest muzykiem. 
Mam głos w rodzaju pop-rock. 

A to zdjęcia do tego wywiadu:

Nathalia Ramos: New Music Ahead!


Mam nadzieję, że dużo zrozumieliście.
Teraz filmik, który opisuje Fabiana, Nine i Joy:

I jeszcze jeden filmik jak Sibuna znajduję sekretny gabinet i odkrywa tajemne przejście:


Kilka dni temu skończyła się ankieta, a ja zapomniałam ją dodać, więc:


Już za chwilkę się pojawi następna ankieta.

Teraz kilka zdjęć:












Prywatne zdjęcie Nathalii:







Nathalia ma tatuaż!



I na koniec przetłumaczyłam dla Was rozmowę Eddie'go z panem Sweetem:

Eddie: Cóż, wygląda na to jakbym był znowu rozczarowany.
Sweet: No cóż, masz w końcu to czego chciałeś
Eddie: Oh! Naprawdę. Victor jest w piwnicy w arcade (nie wiem o co ty chodzi)
Sweet: Wysyłam cie do ... domu
Eddie: Oh! Jeden krok przed tobą Eric
Sweet: Dlaczego nie możesz do mnie dzwonić?
Eddie: Tato! Dlaczego miałbym to zrobić? Nigdy nie byłeś ojcem dla mnie. I nigdy nie będziesz.

bookworm3999:

This is what I’ll do if Peddie doesn’t get together on Monday.

To tyle mam nadzieję, że notka się podobała. Kilka komentarzy i następna notka.

3 komentarze: