czwartek, 23 lutego 2012

Gify + Piper i Alfie + koniec ankiety + zdjęcia + House of Anubis: The Movie?

Dzisiaj naprawdę późno dodałam notkę, ale dopiero co wróciłam od gości, więc nie miałam jak napisać. Na początek gify:


Patricia i Piper:
  

Fabian 'za dużo emocji':


Nina i Fabian:


Alfie i Piper:
  
  
  
  
  

...



  
  
  
Ciekawe co na to Amber?


Sibuna rozwiązuje zagadkę, Fabian broni Nine przed Senkharą:


I zdjęcia:
Victor przy ostatniej zagadce:

Eddie i Patricia:

 Nina, Amber i Patricia:

Alfie (zachowujący się jak dziecko):

Tego nigdy nie zapomnę - Alfie i Jerome, wygłupy w piwnicy:

Mała Sarah - 1 sezon:

W poprzednim poście dodałam zdjęcie Mary. Teraz mam dla Wam zdjęcie Jerome. Chciałabym mieć taki talent a wy?

Koniec ankiety:



I ostatnim punktem notki jest ... czy będzie film House of Anubis? Na Wikipedii piszę, że już w 2012 roku będzie premiera tego filmu. Wipedia często kłamie więc to mogą być tylko plotki:

To wszystko w następnej notce dodam zdjęcia z 61 i 62 odcinka. 

5 komentarzy:

  1. ooo, film house of anubis to byłoby coś.
    ciekawe z kim będzie w końcu alfie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała żeby z Amber!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mina Niny, jak Fabian ją broni - genialne!

    ps. zapraszam na moje dwa blogi - ze scenariuszami HoA i recenzjami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Dopiero teraz przeczytałam twój opis.
    Mieszkasz w Anglii bardzo Ci zazdroszczę.!
    A oglądasz HoA po angielsku.? Zapewne.;)
    A rozumiesz coś.?
    Proszę odpisz że tak.!
    Bo mam taki interes. Ha ha jak to brzmi.;P No więc mam sprawę. Mogłabyś mi przetłumaczyć coś ciekawego.? Wiem pewnie nie masz czasu. Ale bardzo mi zależy.
    Najbardziej mnie interesują sprawy sercowe Nina&Fabian&Joy.
    Proszę.! Bo jestem beznadziejna z angielskiego.
    Mój e-mail to.: na_zawsze_sibuna@op.pl
    Z góry dziękuję.;**

    Neddziiak.>3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No postaram się, ale niestety nie mam za dużo czasu. Tłumaczenie jakiejś sceny z Fabiną lub Jabian napiszę w poście ; D Jeśli to ci nie przeszkadza. ?

      Usuń