wtorek, 28 lutego 2012

Nowa gra HoA + Joy nie daje za wygraną + 2 zdjęcia

Na początek notki już jest nowa gra House of Anubis. Niestety jest na nicku.com więc nie każdy będzie mógł wejść. Będę musiała poszukać w internecie jakiejś innej stronki. A to link to gry na nick.com:
Klik.


W ostatnim odcinku jaki leciał na nickelodeon Joy nie daje za wygraną. Znowu chciała rozwalić Fabinę, ale Fabian się postawił i uratował sytuacje. Kilka gifów:
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Tłumaczenie - przez translator więc trochę niezrozumiałe:

-Co zrobić, jeśli podejmowane na przejażdżkę? Czy nie obchodzi!
-Dlaczego cię to obchodzi tak dużo?
-To dlatego, że nie obchodzi!
-Tak z Corse zrobić
-Dobrze ... I usunąć artykuł, ale pod jednym warunkiem
-Wszystko, anythink
-Możesz mnie pocałować, Cóż, jeśli oznacza to, że dużo dla ciebie
-Nie mogę ...
-Jeszcze nie koniec Nina?
-No ... Nie jestem przez Nina
-Nigdy nie może chce się znów są razem, Wyślę artykuł, Ty raelly potrzebne mi to zrobić tak ... Zrobię to.

Zachowanie Niny (która podsłuchała rozmowę Joy z Fabianem):
 imissthat-youandme-us: Oryginalny gif z thisisbrenn :)

I na koniec 2 zdjęcia:

Burkley z siostrą:

Sibuna szuka mozaiki na holu jednak jej nie ma. Joy pyta się co robią:
Yeah! Ja tylko szukam uh,
-telefonu
-słuchawek
-szczoteczki do zębów
-butów!

Jak na teraz to tyle. Jak się podobała notka? Nie mam za dużo czasu bo za niedługo idę do szkoły, a nawet nie jestem przygotowana. Jeszcze wieczorem dodam notkę. Papa.

13 komentarzy:

  1. Świetna notka , na całe szczęście , że Fabian jednak nie pocałował Joy , bo już się bałam , że jednak to zrobi :)

    Uśmiałam się jak Nina tak zaczęła skakać hahaha.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajne zachowanie Niny!Ha,ha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Tajemnice Domu Anubisa!!!!!!!!!!!! Szkoda ze w Polsce jeszcze nie ma drugiego sezonu , dzienki tej stronie wiem czego sie spodziewac. DZIENKUJE!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten taniec Niny zajebiscie smieszny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nawidze Joy.... W koncu dzienki niej Nina i Fabian ZERWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie do Klaudi ktÓry odcinek TDA sezon 2 jest juz w Angli?

    OdpowiedzUsuń
  7. no kurde znowu ta joy. ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jej nie nawidze!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  8. Ej czemu jeszcz nie ma nic nowego?????:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie... rozumiem że serial jest fajny i że oglądacie bo ja też oglądam ale przejmować się takimi pierdołami...

    OdpowiedzUsuń