wtorek, 21 lutego 2012

spis odcinka + gify + dramatyczna muzyka

Nie wiem co się dzieje, ale jeszcze nie dodali następnego odcinka, chociaż powinien być wczoraj. Zobaczymy może dzisiaj go dodadzą. W związku z tym mam tylko kilka informacji. Więc na początek znalazłam na YouTube muzykę <dramatyczną> kiedy puszczana jest w trzymających pod napięciem scenach:



I jak? Ja przy tej piosence właśnie piszę notkę ;D

Teraz trochę gifów z 1 i 2 sezonu:

Mara i Jerome:
forsakenwitchery: Na co warto Myślę, że dwa są dobrze do siebie pasują.  Nadrabiają zaległości na Hoa.

Alfie i Jerome jako baletnice - za karę, że brali od uczniów pieniądze:
  
  
  

Nina i Amber:

Jerome:

I spis odcinka:

House of Tricks / Dom w Whispers


Sibuna jest zachwycona, gdy Alfie znajduje amulet Wiktora w jednym kawałku. Patricia jest zła, gdy Eddie mówi jej, że pocałował Piper. Eugene uważa, że Vera ukradła domek dla lalek i Nina i Fabian myślą, że Vera jest w domu Anubisa, bo chcę znaleźć maskę. Victor i Vera domyślają się, że Alfie ich oszukał. Fabian podsłuchuje Jerome i Jasper, którzy spiskują coś w bibliotece i Patricia przypadkowo odkrywa prawdziwą tożsamość Eddiego co do całej szkoły.


Ciekawe co Eddie ukrywa? Dowiemy się tego niebawem.




7 komentarzy:

  1. Notka świetna, jak zawsze. : ) Czytałam gdzieś, że w poniedziałek nie było HoA, bo był jakiś maraton. A co do muzyki, jest to : Nick Ingman & Terry Devine-King - Mars ( Heavy Rain ). Ciekawość mnie zżera, co takiego Eddie znowu ukrywa. :D

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patricia powie wszystkim o tym że Sweet jest ojcem Eddie'go ;) to jest właśnie ten sekret ;p
      a i w opisie napisałaś "Eugene" zamiast "Jerome" ;)

      Usuń
    2. aaa. No tak. Zapomniałam, że Eddie jest synem Sweeta. xd

      A.

      Usuń
    3. Małą pomyłka... ale każdy wie o kogo chodzi. ;D

      Usuń
  2. Fajna muzyka!;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej,wiecie gdzie obejrzeć TDA pierwszy odcinek?Bo ja szukam i szukam.

    OdpowiedzUsuń
  4. TDA mozna obejrzeć na baje.pl

    OdpowiedzUsuń